sâmbătă, 28 februarie 2015

Am fost la Cărtureşti-Carusel

Pe 13 februarie am fost să vizitez minunea. Mare tam-tam, deschidere cu intrare pe baza de invitaţie pe 11 februarie. La numărul 55 de pe Strada Lipsani a fost, pe vremea copilăriei mele un magazin pe nume Familia. După schimbarea de regim şi trecerea la o economie des-centralizată, o mare parte a imobilelor ce aveau o destinaţie comercială au căpătat alta. Aşa este cazul şi al Magazinului Junior care a devenit Tribunalul Bucureşti. Astfel că, după 25 de ani la căderea regimului comunist, timp în care clădirea s-a aflat în paragină, iar ulterior imobilul ce a aparţinut familiei Chrissoveloni a fost revendicat, a devenit astăzi o librărie de lux.
Despre istoria clădirii ne vorbeşte istoricul de artă Oana Marinache, iar despre cronologia firmelor care au funcţionat aici ne povesteşte Laura Rotaru.
Faptul că mulţi ani zona a fost una insalubră şi periculoasă, iar acum a devenit din ce în ce mai căutată nu poate decât să mă bucure, indiferent de părerile unora sau altora despre ce se întâmplă în centrul istoric. Am fost când nu era atât de căutat şi ştiu ce a fost.


 
 Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

 Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Interior Cărtureşti-Carusel

Niciun comentariu: