marți, 19 martie 2013

Vedere generala

Vedere generala


10 comentarii:

mihai turcu spunea...

Chiar am incercat sa-mi dau seama din ce unghi este facuta poza, dar nu-mi dau seama. Este cumva dinspre Tabacarie?

ADRIAN spunea...

Ti-am dat pe mail. E din dealul Suter catre strazile Nifon si Episcop Chesarie. Cladirea de pe colt inca mai e in picioare. In locul industriei (in 1911 proprietar St. Cerkez) se ridca un mega complex de apartamente.

Vlahul spunea...

In centrul imagini se vede biserica Sf. Nicolae Vladica, in dreapta Palatul Patriarhiei.

ADRIAN spunea...

Da, si asezamantul industrial din centru este fabrica de ciorapi Cerkez din strada Suter (fosta).

Vlahul spunea...

Multumesc Adrian.

mihai turcu spunea...

multumesc si eu pt lamuriri :)

Vlahul spunea...

Cu placere!

vali.z spunea...

Nu cumva e bulevardul Mărășești???

Vlahul spunea...

Fotografia este făcută din dealul Suter către străzile Nifon și Episcop Chesarie. Așa cum scrie mai sus. Alte detalii sunt în comentarii...

Unknown spunea...

din ce an este fotografia ?